۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۹:۴۰

فرزین به مهر خبر داد:

سهمیه گازوئیل کشاورزی افزایش یافت/ صدور کارت سوخت برای کشاورزان

سهمیه گازوئیل کشاورزی افزایش یافت/ صدور کارت سوخت برای کشاورزان

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها از افزایش سهمیه گازوئیل بخش کشاورزی در اردیبهشت ماه و ارائه کارت سوخت به این بخش از خردادماه امسال خبر داد.

محمد رضا فرزین در گفتگو با مهر گفت: جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری برگزار و تصمیمات جدیدی در این راستا اتخاذ شد.

وی از افزایش سهمیه گازوئیل بخش کشاورزی در اردیبهشت ماه جاری خبر داد و افزود: با توجه به افزایش فعالیت بخش کشاورزی در فصل بهار نسبت به فصل زمستان، ستاد هدفمندی یارانه‌ها تصمیم گرفت که سهمیه سوخت این بخش را اصلاح کند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: سهمیه گازوئیل بخش کشاورزی از طریق استانداریها به کشاورزان اختصاص می‌یابد. فرزین در عین حال خبر داد که سامانه‌ای برای مدیریت سوخت در بخش کشاورزی در حال نهایی شدن است که برهمین اساس، احتمالا از خردادماه به بعد کارت سوخت برای این بخش صادر خواهد شد.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به فرارسیدن فصل کشت در بخش کشاورزی گفت: لازم است از میزان دقیق سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی اطلاعات کامل حاصل شود تا‏ از احتمال بروز خلل در فعالیت‌های کشاورزان به خاطر کمبود سوخت پیشگیری شود.

رئیس جمهور همچنین از دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و کشور خواست برنامه‌های عملیاتی خود را برای اصلاح ساختار و سیستم کشت در بخش کشاورزی برای امسال براساس یک جدول زمانی ارایه کنند.
کد خبر 1304518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha